torstai 29. huhtikuuta 2010

Henkimaailmaa.

Kakkis, uljas Canadan Sfinx neitokaiseni, oikealta nimeltään Marilyn Monroe on äärimmäisen herkkä tunteille. Muutaman viime viikon aikana olen onnistunut vapauttamaan negatiivisia tunteitani taivaan tuuliin ja oppinut keskittymään positiivisuuteen ja siihen, että kaikella, mitä tapahtuu, on jokin suurempi merkitys. Näiden muutaman viikon aikana tuo itsepäinen höpönassuni on myös muuttunut valtavasti. Tuntuu, ettei hän saa mistään hellyydestä tarpeekseen ja kun vietämme läheistä hetkeä, on hän täysin sekaisin ja onnesta ymmyrkäisenä! Aiemmin tätä tapahtui ehkä kerran viikossa, mutta nyt useamman kerran päivässä! Olen myös Kakkiksen elon aikana huomannut sen, kuinka herkästi hän aistii kaikki kotona vallitsevat riidat ja reagoi niihin välittömästi. Aiemmassa parisuhteessani en voinut hyvin, ja samaa voi sanoa Kakkiksesta, silloin hänkin lähinnä vain nukkui ja oli kärttyisä kuin vanha akka, tosin kyllähän hänelläkin oli hyviä päiviänsä, mutta tällä hetkellä kissa on aivan eri nainen!

Hyvin hyvin mielenkiintoista.
Fanny on tavallaan avoimempi, välittömämpi, tasapainoisempi, ei niin herkkä kuin Kakkis. Aina lämmin ja sielulta täyttä softista. Rakastaa minua täysin pyyteettömästi. Fannynkin tuntosensorit ovat kyllä täysin kohdallaan, jokin omituinen kyky näillä neideillä on aistia minun tuntemukseni, kipuni ja murheeni sekä iloni, koska aina ne ovat niitä jakamassa. Pääsiäisenä kun heitin ulkona lennokkaan voltin satuttaen itseäni, olivat kehruukoneeni samalla ovenaukaisulla nuuskimassa kipeitä paikkojani ja puskemassa niitä kuin lohduttaakseen. Osaisipa itse olla yhtä välitön, välittävä ja lämmin!! Kokoajan!!

**

Tein tässä illalla Chakra -testiä. Oli mielenkiintoisia kysymyksiä testissä. Saivat huomaamaan monia sellaisia asioita, missä olen huomannut muutosta pitkällä aikavälillä. Esimerkiksi se, että olen aina ollut erittäin ystävällinen ja viimeiseen asti välttänyt loukkaavia sanoja ja toisen loukkaamista ylipäätään. Viimeakoina olen huomannut, että suustani on lentänyt sammakoita, joita olen katunut välittömästi. Opettavaista ajatella, että tällaiset voisivat johtua vain energiapisteideni epätasapainosta.

Root: under-active (-31%)
Sacral: open (25%)
Navel: open (38%)
Heart: under-active (6%)
Throat: open (38%)
Third Eye:open (19%)
Crown: under-active (-6%)

Uskomatonta, miten totta nuo asiat ovatkaan Chakran selityksien mukaisesti.

Kickstart for meditation.

Onnellista vappua!

Enkelin viesti minulle juuri nyt:

ALOITTAMINEN

Elämä on sarja jaksoja.
Tämä viesti saattaa tarkoittaa uutta ihmissuhdetta, tuoretta ideaa, uutta ominaisuutta,
tai aivan täyttä muutosta.
Älä ole peloissasi jättäessäsi totutun. Uusi ei voi saapua, ennenkuin vanha ja kulunut on poistunut.
Enkeliohjauksesi on hyväksyä uusi.
Pyydä enkeleitäsi ohjaamaan
uutta alkua elämässäsi turvallisesti.


:)
Sopii moneen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti